·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2021 09:17 Yarısında olan üzücü olay yüzünden abartısız 3 gün ağladım. Hala aklıma geldikçe ağlarım. Tam sınav senemde olduğum için baktım psikolojim kötüleşiyor hep ağlıyorum bende yarım bıraktım. Ama Fetih için tekrar başlıcam.