·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ağustos 2020 21:16 3 kediyle aynı evde yaşayan biri olarak kitabı çok merak ederek aldım ve kitabı bitirdiğimde iyi ki almışım dedim :)
Hayatını ,evini , zamanını bir başka canlıyla paylaşmak öyle kolay değildir hele ki bu canlı bir çok yönden size ihtiyaç duyuyorsa... İşte yazar bu zorlukları bir kedinin gözünden ele almış ve oldukça eğlenceli bir uslupla , başarılı şekilde aktarmış.
Çocuklar ve büyükler için eğlenceli , öğretici ve emsallerinden farklı bir kitap.
Keyifli okumalar.