Puan vermedi·464 syf.··
2020 3. kitabı
·
56 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2020 01:36
Öncelikle kitabın dili ağır çok fazla ayrıntıya yer verilmiş buda okuyucuyu sıkıyor.İlk yüz sayfasında oldukça zorlandım sıkıldım okumak istemedim ama başladığım kitabı bitirmek gibi bir özelliğim var ne kadar sıkıcı olursa olsun.İlk yüz sayfayı okuduysanız gerisi gelir zaten kitabı beğendim iyikide bırakmadan okumuşum, son olarak normalde bir kitabı bitirme süreniz bir haftaysa bunu anca iki haftada bitire bilirsiniz biraz sıkıcı bir anlatımı var demiştim :) "hoşçakal madam"
Madam BovaryGustave Flaubert · Martı Yayınları · 201740,9bin okunma
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.