Kitap muhteşem Saniye Hocanın kendi hayatından değindigi kesitler de çok hoş. Tam anlamıyla kitap bir pusula. Kaleminize sağlık. İzninizle bir dipnot geçmek istiyorum . Annelik ile statü kazanacağına,eksik kadın olmayacağına,(Nasıl bir düşünce tarzıdır)kocası ile ilişkisinin düzelecegine inandığı için anne olmak isteyen bir sürü kadınımız var!Yanlış tamamen yanlış düşünüyorsunuz.Gercekten gönülden anne olmak isteyen kadınlarımızı tenzih ederek yazıyorum umarım haddimi aşmamışımdır. Sürç-i lisan ettiysem affola.