Kitabı okumama vesile olan #kitapşuuru ve Oğuzhan Saygılı’ya teşekkür ederim. Kitap okudukça içinde kendinizden bir şeyler bulacağınız hikayelerden oluşuyor. Kitaba ismini veren Nazlı Senem hikayesi de çok güzel kurgulanmış. Hatta bu hikayeden çok rahat roman çıkar ama yazar çok uzatmak istememiş. Özetle okumaktan memnuniyet duydum.