Atatürk’ün Çanakkale’deki başarılarını hep okuruz biliriz ama neler yaşandığını Mustafa Kemal Atatürk’ün kendisinden dinlemek çok farklı bir haz uyandırıyor. Kitap nicel olarak ince o nedenle bittiğinde daha da olsaydı keşke diyeceğinize eminim. Kitabı okumama vesile olan Kitap şuuru ailesine ve Oğuzhan Saygılı’ya teşekkür ederim. #kitapşuuru