·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Eylül 2016 11:34 Elizabeth Hoyt'u tarihi kurguda gercekten sevdim.Severek takip edecegim bir yazar oldu.Bu romanina baslayip iki sayfa okuyup biraktigim oldu ama simdi iyi ki de okumusum diyorum.Cesurca sahneleri kimilerini rahatsiz edebilir fakat isledigi ask,karakterlerin kusurlari ,acilari o kadar guzel isliyor ki icinize kalbinizi ısıtıyor.Ben kitaplarda birkac yil sonrasini anlatan sonsozlere bayiliuorum.Keske burda da olsaydi Ve vee her kitabinda bolum baslarinda hikayeden bir parcalar olmasi cok guzel bir olay.Keyifle okunmalik bir kitap :) Tavsiye edilir.