Kitabı bitirdiğimde azık açık kaldı. Bir ülkenin (herhangi ülkenin) durumu bu kadar güzel nasıl açıklanabilir. Bazı kişilere göre domuzun sadece stalin'i ifade etmesi biraz yanlış bana göre. O kadar çok şeye vurgu yapılmış ki...
Daha fazla ne anlatacağım ne susacağım, okuyun öneri değil okuyun!