·221 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Aralık 2020 13:54 Öncelikle böyle bir kitap yazdığı için Muhammed Emin Yıldırım hocamıza çok teşekkür ediyorum. Peygamber Efendimiz'in (sav) hayatını pek çok kitaptan okudum fakat nasıl bir muallim,eğitimci olduğunu bu kitap ile öğrendim. Kitap Peygamber Efendimiz'in (sav) eğitim metodlarını,sahabe efendilerimizin talebelik ve muallimlik yolculuklarını çok güzel ele almış. Kitap çok akıcı aynı zamanda düşündürücü. Kitabı okurken keşke bende Darül Erkam'da bir öğrenci olsaydım dedim ve benim evim Darül Erkam'a ne kadar yakın, daha nasıl yakın olabilir diye düşündüm. İnsaAllah bizler de önce kalplerimizi sonra evlerimizi Darül Erkam'a dönüştürebiliriz.