Çöküş ve Yükseliş
9/10
·517 syf.··
2020 66. kitabı
Bu kitabı okumayı çok fazla geciktirdim.bitsin istemiyordum çünkü.karanlıklar efendisine,alinaya,nikolaiye veda etmek istemiyordum.grisha evreninde yaşamaya devam etmek istiyordum.ama merakıma yenik düştüm. sonuç olarak mükemmeldi.bolca ağladığım bir kitap oldu. malyen’e asla ısınamadım ama yine de son olması gereken gibiydi. SPOILER karanlıklar efendisi benim için her zaman en iyi işlenmiş, en özel karakter oldu.ilk okuduğum andan beri beni etkisine alan güzel karakter,senin için mükemmel bir son isterdim. o ölüm sahnesini okurlen ağladığım kadar hiçbir şeyde ağlamadım bunu biliyorum.karanlıklar efendisinin son sözleri beni ağlama krizine soktu resmen. son kez adımı söyle dediği yer...alina’nın onun ismini söylemesini duymasına ihtiyacı olduğunu iliklerime kadar hissettim.yalnız yaşadı ama yalnız ölmek istemiyordu. alina onun dünyadaki tek şeyiydi ve onun öldü.yalnız değildi. seni çok seviyorum Aleksander Morozova.kalbimin bir köşesi her zaman sana saklı. okuduğum en güzel karakterlerden biri olduğun için teşekkür ederim.
Çöküş ve YükselişLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20204,800 okunma
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.