15 yıl önce okumak istemiştim, ancak kitabım yoktu.Kütüphaneye kısa sürede vermem gerektiği için okuyamamıştım. 15 yılım sonunda okudum. Atatürk hakkında okuduğum bir çok biyografi olmasına rağmen farklı geldi. Çok farklı bir bakış açısı ile olaylara yaklaşmış ve anlatmış. Yazarın anlatımı gayet güzel. Yakamoz yayınları bu basımda yazıları küçültmüş, okurken biraz zorlandım. Atatürk'ün hayatına farklı bir bakış edinmek isteyen herkesin okuması gerekir.