Kitabı beyenmedim. İçinde sözler var ayrılık acısıyla ilgili ama hiç bi söz anlamlı yada mantıklı değil kitabı yazmak için yazılmış resmen. Bide kitabın içi el yazısı tarzıydı onda da hoşlanmadım.
Aşık ÖlüyorumTunç İlkman · Destek Yayınları · 2016180 okunma