#okudumbitti
#julesverne
#BuzullarArasındaBirKış
#89sayfa
Selam canlar. Yeni yılın ilk kitap yorumuyla sizlerleyim. Havaların mevsim normallerinin çokk üzerinde sıcak geçtiği şu günlerde buzullara gitmek iyi geldi mi derseniz cıkkk ben kışı oldum olası sevmem zaten. Ama tabi havaların mevsim normallerinde olmasını isterdim. Çünkü bu şekilde olmasının aslında bizi korkutması gerektiğinin de farkındayım. Neyde kitaba gelecek olursak. Alıntı paylaşmayacağım çünkü yapacağım alıntılar ancak ve ancak spoi niteliğinde olanlar olabilir. Ki bunu ben asla yapmam. Hani kitap için zorlu kıl şartlarını muhteşem anlatan bir eser desem çok haksız bir tanımlama olur bu. Marie dayısının peşine düşüpte onlarla gitmese acaba ne olur du? Ben ilk başta ayak bağı olacağı için kızmıştım ona ama kitabın öyle kilit bir yerinde öyle bir güç oldu ki gemicilere iyi ki ordaydın Marie dedim. Neyse efenim 89 sayfacık kısa bir hikaye ve ben biraz daha anlatırsam çok ipucu veririm gibi hissediyorum. Okuyun. Okutun. Sevgiler