8/10
·581 syf.··
Beğendi
·
2021 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2021 00:17
Bir kitabın daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Bana göre kitap güzeldi yani normal wattpad klasiği. Ama macerayı kitabın son sayfalarına bırakmış bu da doğal olarak sıkılmama sebep oldu bide kitabın sonu hiç beklediğim gibi değildi çok kısa ve özet geçmiş neyse ama bu tür kitapları okumayı seviyorsanız kesinlikle okuyun derim.
Koleje Hoş GeldinAleyna Temur · Epsilon Yayınevi · 2020160 okunma
·
104 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bence de sonu biraz yetersizdi 😔