Puan vermedi·366 syf.··
2020 11. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2020 14:01
Evet yeniden merhaba. Bugün okuyalı baya olup bir türlü yorumunu yazamadığım ‘’Ateş 2’’ ile sizlerleyim. Keyifli okumalar. "Ağlamak zayıflık değildir. Aksine cesur olduğunu gösterir. Ağlıyorsan karşı koymaya çalışıyorsun demektir. Vazgeçen birinin ağladığını görmedim hiç." Konusu: Parkta yaşanan olaylardan sona her şey kötüye gider. Artık 2 yabancı olurlar. Bazı sırlar ortaya çıkar ve Arya, Ulaş’ı daha kazanamadan kaybeder. Arya bütün gerçeklere hazırdır. Ulaşın gelip babası hakkında her şeyi anlatmasını bekler. İntikam ateşiyle yanan Ulaş’ın anıları ve Eren’in sırları, beklenmedik bir anda bir araya geldiklerinde yapbozun kayıp parçalarını ortaya çıkarır. Yorum: 1.kitap öyle bir yerde bitti ki ben şok oldum. Ama 2.kitaba başlayınca yazarın ters köşe yaptığını anladım. Genel olarak bazı olayları beğenmesem de güzeldi. Ulaş ve Arya o kadar güzeller ki. Benim tek sıkıntım Argun. Bi tek o yalnız kaldı. Ona da birini bulsak iyi olurdu. Kitapta erenin gelmesi çok iyi oldu. Böylelikle olaylar daha kolay ve hızlı çözülebilir. Kitabın sonu aşırı aksiyonlu ve şaşırtıcı bitti. 3.kitabı sabırsızlıkla bekliyorum. @herasausade instagram hesabıma beklerim.
Ateş 2Filiz Puluç · Agapi Yayıncılık · 20191,859 okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.