Bu benim ilk tiyatro tarzı yazılmış okumamdı ve akıcı olması açısından beni çok mutlu etti. Konu iki düşman ailenin çocuklarının birbirine aşık olması ile işlenir ve bu düşmanlığı ağır şekilde ödemesi ile biter. Her kitapseverin kitaplığında bulunması gereken bir kitap. Şiirsel yazım tarzı insanı her cümlesine aşık ediyor neredeyse. Benim incelemem bu kadar .