5/10
·112 syf.··
2021 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Ocak 2021 23:06
kitabı ne çok sevdim ne de beğenmedim. Zweig*in kitaplarını okurken haz duyarım ama bu kitapta pek fazla haz duydum diyemem. diğer yazdığı hikayeler, romanlar beni daha çok etkiledi. lyonda düğün hikayesi çokta etkilemedim okurken zevk almadım. Fakat leporella hakkında aynı şeyleri düşünmüyorum o hikayeyi beğendim. gayet güzeldi.
Lyon’da DüğünStefan Zweig · Ren Kitap · 201839,1bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.