·173 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2021 13:03 Öncelikle genç yazar dostumu tebrik ediyorum, bu güzel, içten duyguları kalemine nakşettiği için ve bizlere de ulaştırdığı için. Evet içimizde bir mahşer var bu doğru . Kiminin ıssız kiminin yangın yeri. Okuyunca bizim içimizdeki mahşeri de görüyoruz en çok bu yönünü sevdim bu eserin.
Okumanızı tabiki tavsiye ediyorum. Selamet ile ..