Eski sevgilinizin yeni sevgilisine birşey söylemek isteseniz ne derdiniz?
··1 alıntı·
35 Gösterim
38 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Eski sevgilim olmadı.
Ne ironisi?
sakız gibiydin;öne tadın gitti sonra cıvıdın uzatmaya gerek yok dedim tükürdüm kim bilir kimin ayağına yağıştın....
Başıboş bırakma sonra bana geri dönüyor. Şekerli bir sakızdın ağzımda, çiğnerken de yorulmuştum aslında. Önce şekerin gitti sonra cıvıdın, daha fazla uzatmaya gerek yok dedim tükürdüm. Kim bilir kimin ayağına yapıştın?
Allah mutlu bahtiyar etsın ne diyecem beduamı edım benden gitmiş bane ozmn vala yenısıyle cok mutluyum ❤️