Bu kitabı yıllar once okumustum ( 25yıl). Kitap okumaya başlama sebeplerimdendir. Ne zaman başlayıp bittiğini anlamıyor insan. Ağızda güzel bir tat bırakmak deyimini burada kullanmak gayet uygun olur. Kıtap kurgusuyla diliyle o kadar mükemmel ilerliyor ki kendinizi o günlerde olayların içinde buluveriyorsunuz. Guzel kitap. Bugün en sevdiğim kitap bana soruldugunda Monte Kristo derim. Keyifli okumalar. Pişman olmazsınız..