·417 syf.····Okunma: 05 Ocak 2021 09:42 Sinan Akyüz'ün kitaplarını severek okuyorum. Yazarın diğer kitaplarını okumanızı da tavsiye ederim. Yazar bir erkek olarak kadının duygularını ve kadın olmanın zorluklarını böylesine nasıl içten birebir anlatabiliyor gerçekten çok şaşkınım. Anlatım dili çok akıcı ve sürükleyici. Bir kadın olarak Piruze'nin hissettiği duygulara büründüm. Onunla güldüm onunla ağladım onunla yaşadım. İlk kitabında o kadar ağladıktan sonra bu kitabı bitirirken oğullarına kavuşmuş olmanın rahatlığıyla kapattım kitabın son sayfasını.