9/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2020 19. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Aralık 2020 13:22
Kitabın konusu çok iyi, çünkü savaşanları değil geride kalanları anlatıyor ve etkileyici bir dili var. Okurken kitabın sayfalarının içine dalarak Temel Çavuş'un ailesine yardım edip, zalimleri bir güzel pataklayıp, işleri yoluna koyarak geri dönmek gibi fantastik fikirlere kapıldım. Toplum davranışlarının ve insanların bencil hayatının günümüzde de aynı olduğunu bilmek ise üzdü beni. Dikkatimi çeken bir diğer nokta ise; romandaki kahramanların hepsinin değişik zamanlarda dile getirdiği alaycı ve çarpık tanrı anlayışı oldu. Buradan yazarın yaşanmışlıklarının yanı sıra kendi bakış açısını ve inancını kahramanlara yansıttığını anlıyoruz. Bunun dışında severek okuduğumu söyleyebilirim.
Savaş ve AçlarHasan İzzettin Dinamo · Tekin Yayınevi · 20172,205 okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.