sıradanlıktan ayrılmış
7/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Merhabalar herkese, Bahsi geçen kitap hakkında fikirlerimi paylaşmak isterim. Ben (emeklerine kesinlikle saygım var) genelde watpadd kitabı okumam. Üslup ve tarz beni sarmaz. Çok basit ve yavan gelir ama bu kitap beni şaşırttı. Kitabı birkaç yıl önce almıştım ama aşırı önyargıdan dolayı kitaplıkta terk edilmiş haldeydi bir şans verdim ve okudum. Öncelikle kitabı henüz almadıysanız ikinci kitabıyla beraber almanızı tavsiye ederim. Birinci kitap biraz sabır zorlasada ikinciyle beraber okunduğu takdirde kalbinizde yer edinebiliyor. Çok içten bir sonu var kitabın ve yer yer gözlerimi doldurup şoka soktuğu oluyor. Birinci kitap daha klişe olsa da ikinci kitap beğenimi kazandı. Yine de dehşetli tavırlarla tavsiye etmesemde boş zamanlarda ilgi çekici bir aşk hikayesi istiyorsanız okuyabilirsiniz. İyi günler dilerim...
Aşk
Kızıl KardelenŞeyma Demir · Hayat Yayıncılık · 2016676 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.