Merhabalar,
Üç kitaplık bir serinin ilk kitabı olan kül gibi kar beni şaşırtmayı başardı diyebilirim. İlgi çekici bir konusu ve mücadelesi var ve aynı zamanda yine güçlü bir kadın karakter barındırmakta. Serinin diğer kitaplarında ben aynı tadı alamadım ama bu kitap tek başına bile beğeni toplayabilir diye düşünüyorum. Dili akıcı olaylar sürükleyici ve karakterli güçlü bunu çok sevdim. Kapak tasarımı da oldukça hoş. Güçlü kadın karakter severlerin kitaplığında olması gerektiğini düşünüyorum.
İyi günler dilerim...