Merhabalar,
Öznel bir yaklaşımla şunları düşündüğümü söyleyebilirim;
Bu seri mücadeleyi , bağlılığı ve kararlılığı resmediyor okurlarına. İlk başta ben olayları kavramakta zorlansamda birkaç sayfa sonra hikayenin içine giriyor, o sıcaklığı, esen çöl rüzgarlarını hissediyorsunuz. Fantastik alanında ilgisi olan okurların dikkatini çekebileceğini düşündüğüm bir seri benim fikrimce, Ama;
İlk iki kitap oldukça iyi olmakla beraber son kitabın beklentimi karşılayamadığını söylemek isterim.
Yinede yazara ve esere haksızlık yapılmaması gerektiğini düşünürüm her zaman.
İyi günler dilerim...