Puan vermedi·272 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2021 01:37
İnsan ...bütün ömrünü rahatça bir yaşam için harcayan sonra da tam rahata kavuşacakken zamanı kalmadığından yakınan varlık.. Momo ne güzel anlatmış zamanı.. kıymetini bilmenin önemini, aslında bizi mutlu edeceğini sandığımız şeylere ulaşmak için harcadığımız zamanı o şeylere kavuştuğumuzda arar olduğumuzu.. çok güzel çok naif bir öykü, yormuyor ve hızlıca akıp gidiyor. Momo’yla konuşmak isterdim diyorsunuz bilgeliğini anladığınızda. Ya da siz konuşun o sizi dinlesin:) öyle bir dinlesin ki kendinizi çözün.. Ende’nin naif, sade, alt mesajlarla dolu -ama faydalı mesajlar- güzel bir öyküsü.. huzurlu hissettiren bir yanı var. İyi hissetmek ve zaman hakkında düşünmek için okunmalı.
MomoMichael Ende · Qanun Nəşriyyatı · 201982,3bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.