📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşadım da yaşadığım bu hayatı ben mi seçtim? Kim kendi yaşamını kendi seçiyor ki Halil, herkes kendi çukurunu ya dolduruyor ya da daha derine iniyor. Derine mi ineceksin, yoksa üzerine toprak mı ekeceksin....
İnsanın en önemli özelliği alışmak, diye düşündü. Sıcak olunca sıcağa, soğuk olunca soğuğa, harıl harıl çalışmaya ya da işsizliğe alışıyor insan. Boşluğa. Yokluğa. Birileri zenginliğe alışıyordur, çoğunluk fakirliğe. İnsan alışır, sonra yaşadığının zıddıyla sınandığında ona da alışır. İnsan alışmaya alışır.