...sadece zıddımıza değil, aynımıza da körüz. En yakınında, yanı başında olup bitene bile kapatabiliyoruz demek ki kendimizi. Görmüyoruz, duymuyoruz, dikkat kesilmiyoruz...
Bazen insanlar yaşadıklarını inkâr ederler. Yok sayarlar. Yaşananlar yaşanmamış, olanlar olmamış gibi bir hayat sürerler kızım. Aradan zaman geçince, araya mesafe girince, yıllar herkesi ve her şeyi eskitince geçer sanırsın. İnsan yanılmak konusunda çok yetenekli, ne yaparsın.. Acizlik.
Herkes beni neşeli, şen, güleç yüzlü diye bilirdi. Çoğumuz öyle yapmaz mıyız zaten, her şeyi mutlu bir yüzün arkasına saklarız da saklarız. Bir an gelir, o yığıntı güleç yüzünün arkasından taşmaya başlar.