İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bu şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.
Biliyorum şuan bana inanmıyorsun ama göreceksin.Bazen sandığımızdan çok daha güçlü olduğumuzu anlamak için acı verici durumlara katlanmak zorunda kalırız.