Bazen hiç beklemediğin bir anda kendini yalnız hissedersin fakat bu his sıradan bir yalnızlık hissi değildir.Kalbinde bir sızı yaratan cinstendir.Neyin sebep olduğunu bilemezsin ve bu daha da kötüdür.Düşünmeye başlarsın acaba neden böyle hissediyorum diye.Şimdiki zamandan kopup geçmişe yolculuk yaparsın.Kalbindeki sızıyı derinden hissederken aklına yaşadığın ayrılıklar, küslükler, ihanetler gelir.Hatta unutulmaya yüz tutmuş acılar tekrar gün yüzüne çıkar ve kalbindeki sızının daha da artmasına sebep olur.Dayanılmaz bir hâl alan bu acıdan dolayı artık düşünmek istemezsin çünkü sebebini bilmediğini sandığın bu yalnızlık hissi aslında her zaman kalbinde var olan acılarındı fakat bir türlü geçmişin esaretinden kurtulamazsın ta ki gözyaşların bir bir yanaklarından kalbine süzülene kadar...