Gülistan

müthiş bir iletişimsizlik var. kimse kimseyi dinlemiyor, yanlış anlayan özür dilemiyor, üste çıkmaya çalışıyor. egolar savaşının ortasındayız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
gökten işaret gelmez, kalbin dediğine inan! dostoyevski
bir sona geldiğin için ağlama, onu yaşadığın için tebessüm et. marquis de sade
kıyıyı gözden kaybetmeye cesaret etmedikçe insan, yeni okyanuslar keşfedemez. andre gide
nazım hikmet'in dediği gibi
daha son sözü söylemedi hayat; belki yarınlar, mutlu sonlar var?