n

Kendimi -bir yerde- insanlardan uzak tutacaktım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kaçıncı başlangıç? Bu kaçıncı kelimem? İnanın hiç saymadım. Birçok kelime sığdırdım şu sararmış kâğıda. Ve bekledim. Hep bekledim. Bekledik...
"İnsanların kabuk bağlamış yarasını, biraz da kitaplar dindirir değil mi?"
Hadi kalın sağlıcakla! Soran olursa aradığı yolu buldu dersiniz... ~
Ben düşünceli biriyim doktor ve bu düşünceler benim canımı sıkıyor. -