GÜLSÜM SALDUZ

Bağlama eğitimi alıp yarıda bırakan var mı?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Belli bir dönem en iyi arkadaşım kulaklığım oldu.Kulaklık takıp müzikle arkadaştım.Şimdilerde kalbimin sesini daha fazla dinliyorum, müziğin sesini kıstım, kendi şarkımı söylüyorum.
Akrabalık ilişkilerini çözmek size de zor geliyor mu? Kimin kimin nesi bir yerden sonra bağlantı kopuyor bende.
Kadınların kalplerinin dünyayı aydınlatması...

GÜLSÜM SALDUZ

, bir kitabı yarım bıraktı
Şeyh Sadi Şirazi
8.7/10 · 2.122 okunma