"Bırakın bu sefer
mutlu olayım,
kimseye bir şey olduğu yok,
herhangi bir tarafta değilim,
mutluyum,
olan sadece
dört bir kıyısında
kalbimin, yürüyerek,
uyuyarak ya da yazarak
mutlu oluşum."
"...hayat bir mücadele,
coşkun akan bir nehir gibi
ve insanlar
bana anlatmak istiyor,
sana da,
neden mücadele ettiklerini,
ölürlerse şayet,
neden öldüklerini,
ve ben geçip gidiyorum
ve onca hayat için zamanım yok,
sanki hepsinin
benim hayatımda yaşamasını
ve benim şarkımı
söylemesini istiyorum,
önem atfetmem kendime,
zamanım yok ki
bakayım işime gücüme,
olanları yazmalıyım
gece gündüz,
kimseyi unutmadan hem de."