hisdefteri

hisdefteri
@gunlugumm
Kpss çalışmaya çalışıyorum
“Olmayanı bırakmak, olana şükretmek, olacak olana inanmak.”
Reklam
‎ "kadere iman eden, kederden emin olur"
Herkesin sinesinde bir yükü var.
“Kendi hâlinde olmak güzeldir. Bu kadar hâl bilmezin arasında..”
Kpss sürecinde 2 haftadır ders çalışmayıp tek yaptığım vicdan azabı çekmek ;)
Reklam