Gülşah

Gülşah
@guulsaahh
İg:gulsahssr
• Hiç kimse senden iyi değildir. Ama bişeyler yapmaya cesaret etmezsen, sen de kimseden iyi değilsin.
Reklam
• Zaten o en derin acıdan en büyük sevince kadar bütün duygularını hep bu meşhur gülümseyişiyle ifade eder... Nazım Hikmet Ran
Sevdiğini söyleyene değil sevgisini gösterene inanıyoruz
Olgun insan konuştuğu ortamın, kiminle konuştuğunun farkındadır. Karşıda ki insanın duygularına saygılıdır. Bilerek onları kırmak istemez. Yani olgun insan ‘patavatsız’ değildir. Doğan Cüceloğlu
●“Zamanı var” cümlesine çok inanıyorum. Olmadı ama acele etme zamanı var. Her şeyin ve herkesin bir zamanı var. Sıra sana da gelir, sadece zamanı var. Doğru zaman diye bir şey var ve ben buna cidden inanıyorum.”
Reklam