Gül

Gül
@guuullllll
Aşk sandığın değil yandığın kadardır azizim
Bizimki de gecenin ortasında güneşi beklemek işte 🌼
Reklam
Aşk mı? Gurur mu? (yorumları bekliyorum )😎
Hiçbir şey yolunda gitmezken sen nasıl gittin?💨💫
Günaydın Hayırlı sabahlar 🌼🌹
İki kelime yetiyor seni seven kalbi kırmaya sonra roman yazsan ne fayda 🌸
Reklam