Güz

Güz
@guzeylul
Vay beni leylak kokusundan çoban çevgenine, arastadan ırmaklara çarkettiren dargınlık!
“Güzellik,fazlalıktan arınmışlıktır.”
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bu ince bir hakikattir. Neyi seversen o’sun” Rumî
Duygu ve Düşünce
Karanlıklardan aydınlığa çıkmak için aceleniz yoksa, karanlıklardan menfaatiniz var demektir. İsmet Özel
Duygu ve Düşünce
Bir bilgeye zehirin ne olduğunu sormuşlar. Demiş ki; "İhtiyacımızdan fazla olan herşey zehirdir" Fazla güç, fazla dinlenmek, fazla yemek, fazla ihtiras, fazla öfke, fazla neşe, fazla nefret ve hatta fazla iyi niyet.. Yaşamın özü ve şifası dengede kalabilmektir.
Alıntı
“İnsanın kusuru, insana inanmaktır.”
1000k