Bir bilgeye zehirin ne olduğunu sormuşlar. Demiş ki;
"İhtiyacımızdan fazla olan herşey zehirdir"
Fazla güç, fazla dinlenmek, fazla yemek, fazla ihtiras, fazla öfke, fazla neşe, fazla nefret ve hatta fazla iyi niyet..
Yaşamın özü ve şifası dengede kalabilmektir.