Çok yalın bir aşk serüveni olmuş eser. Yazarın ilk kaleme aldığı kitap olmasının da mı kaynaklı bilemedim ama özellikle bazı bölümlerdeki geçişler çok ani olmuş ve neden, nasıl gibi soruların cevabını bulamadım. Finalinin de hoşuma gittiğini söyleyemeyeceğim çünkü açıkçası ortada bir final de yok.
Eserin olumlu gördüğüm tek tarafı kendi yaşanmışlıklarını en içten bir şekilde kaleme alarak okuyanlara aktarmasıydı.
Rüya Gibi LeylaŞahin Güler · Sinopsis Yayınları · 20184 okunma