gece biter güneş açardı. yıldızların parlaklığı da, açtığın lambaya kadardı. ne bu kendini hapsetmişlik, ışığı kapattım sanarsın durmadan. beklesen, gün yine çıkar açığa. gece de gündüze kadardı, umudun da.
belki küçük bir veda sözü, belki gizliden bir gözyaşıydı. belki sağanak bir yağmurdu şemsiyen yoktu ya da sessiz bir saatte yalnızlık temsiliydi. hiç acınmadan var olmuştun, vedanı ellerinle mi bitireceksin. son noktayı nasıl koyacaksın, biliyor musun.