Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Gönderi Oluştur
Hakikati keşfetmek için kişinin önce kendini tanıması gerektiğini söylüyor. Bunu yapmak için de kişinin, her zamanki bakış açısından, hatta belki de kendi çağından ve ülkesinden kendini kurtarıp kendini uzak bir mesafeden tahlil etmesi gerektiğini söylüyor!
Sayfa 125Kitabı okudu
Hakikatı keşfetmek için kişinin önce kendini tanıması gerektiğini söylüyor.Bunu yapmak için de kişinin, her zamanki bakış açısında, hatta belki de kendi çağından ve ülkesinden kendini kurtarıp kendini uzak bir mesafeden tahlil etmesi gerektiğini söylüyor.! "
Sayfa 125Kitabı okudu
Reklam
Hakikâti arayan
Ama ne olursa olsun, onu arayan, onu saklı bulunduğu yerde keşfetmek zorunda kaldığını ve onun keşfedebilmek için de demir asalar ve demir çarıklar eskitmesi gerektiğini görüyor. Bütün bu çabalardan sonra aranan hakikatin, kendisine şahdamarından daha yakın olduğunu keşfetse ve kavrasa bile, o asaların ve çarıkların eskitilmesi gerektiği; bu çabalar sarf edilmeden, insanın kendi şahdamarına bile değil ulaşmasının, yaklaşmasının bile mümkün olmadığı açığa çıkıyor, anlaşılıyor.
Sayfa 127 - İz YayıncılıkKitabı okudu
Hakikati keşfetmek için iki kişi gerekir: Biri onu dile getirmek, öteki anlamak için.
"...Hakikati keşfetmek için kişinin önce kendini tanıması gerektiğini söylüyor. Bunu yapmak için de kişinin, her zamanki bakış açısından, hatta belki de kendi çağından ve ülkesinden kendini kurtarıp kendini uzak bir mesafeden tahlil etmesi gerektiğini söylüyor!"
Sayfa 125Kitabı okudu
Bir insanı değerli kılan, kişinin sahip olduğu veya sahip olduğuna inandığı hakikat değil, hakikatı keşfetmek için sarfettiği samimi çabadır.
Reklam
“Hakikati keşfetmek için kişinin önce kendini tanıması gerektiğini söylüyor. Bunu yapmak için de kişinin, her zamanki bakış açısından, hatta belki de kendi çağından ve ülkesinden kendini kurtarıp kendini uzak bir mesafeden tahlil etmesi gerektiğini söylüyor!”
Sayfa 125Kitabı okudu
Hakikati keşfetmek için kişinin önce kendini tanıması gerektiğini söylüyor. Bunu yapmak için de kişinin, her zamanki bakış açısından, hatta belki de kendi çağından ve ülkesinden kendini kurtarıp kendini uzak bir mesafeden tahlil etmesi gerektiğini söylüyor!
Sayfa 125 - Ayrıntı YayınlarıKitabı okudu
Hakikati keşfetmek için kişinin önce kendini tanıması gerektiğini söylüyor.Bunu yapmak için de kişinin ,her zamanki bakış acısından ,hatta belki de kendi çağından ve ülkesinden kendini kurtarıp kendini uzak bir mesafeden tahlil etmesi gerektiğini söylüyor.
Sayfa 125Kitabı okudu
350 syf.
·
Puan vermedi
Yitik Kutsal Bilim
Yitik Kutsal Bilim ✿ ✿ ✿ Aklın mekanizmalarının işlevsel ve dinamik çerçevesinde ‘bilgi’ yapı ve oluşum evrelerine sahip olmuştur. Zamanın algısı her dönemin karakteristik yapısı bilgi fonksiyonun hedef ve kullanımının sınırlarını oluşturmuştur. Birçok ‘benlikler’in ya da bilinç tabakasının temeli olan Yüce Zât ve her
Bilgi ve Kutsal
Bilgi ve KutsalSeyyid Hüseyin Nasr · İz Yayıncılık · 202213 okunma
Reklam
Hakikati keşfetmek için kişinin önce kendini tanıması gerekir.
Sayfa 125 - Ayrıntı YayınlarıKitabı okuyor
_Küçük kılıbık adam. Korktuğun için bağırıyorsun. _Ben kim oluyorum ki kendi görüşüm olacakmış. reis ne derse o’dur. _Düşüncelerinin yanlış olup olmadığını sormadın kendine hiç? _20 yıllık olayları anımsayacak beynin yok, bu nedenle, iki bin yıl öncesinden aptalca dini sözlerini tekrar söylüyorsun. _Beni ahlaksızlıkla suçlarken doğrudan
Hakikati keşfetmek için kişinin önce kendini tanıması gerektiğini söylüyor. Bunu yapmak için de kişinin, her zamanki bakış açısından, hatta belki de kendi çağından ve ülkesinden kendini kurtarıp kendini uzak bir mesafeden tahlil etmesi gerektiğini söylüyor.
Hakikati keşfetmek için kişinin önce kendini tanıması gerektiğini söylüyor. Bunu yapmak için de kişinin, her zamanki bakış açısından, hatta belki de kendi çağından ve ülkesinden kendini kurtarıp kendini uzak bir mesafeden tahlil etmesi gerektiğini söylüyor!
Sayfa 125Kitabı okudu
372 syf.
7/10 puan verdi
Platon - Devlet Her ne kadar Platon’un eseri olduğunu söylesekte, Sokrates’in düşüncelerini ölümünden yıllar sonra kendine göre düzenleyip kaleme alan kişi Platondur. Ne kadarı Sokrates’in ne kadarı Platon’un o tartışılır. Çeviren notu olarak şu cümleyle yanıtlayabiliriz “Devlet’in babası Sokrates, anası Platon’dur.” Sokrates devlet yönetimini
Devlet
DevletPlaton (Eflatun) · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201926,5bin okunma
346 öğeden 16 ile 30 arasındakiler gösteriliyor.