Şirin

Şirin
@halex
Bazı yaralar sardıkça kanar...
Bir insana"eksik olma"demek ne güzel bir ifade,değil mi? "Eksik olma"çünkü varlığın çok güzel ❤️❤️
Reklam
"Yaşama sevincimi sigortalı bir iş karşılığında sattım.." Bukowski
Bir insanın,bir insana verebileceği en güzel hediye; ona ayırabileceği zamandır..🌼☘️☘️
İnsanlar değişir. En güvendiğin bile..
Bir kadının vazgeçemeyeceği tek erkek OĞLUDUR..!!!
Reklam