Yanan ormanları mı üzülelim? hayatını kaybeden canlılara mı üzülelim? Öldürülen kadınlara mı? Yoksa ülkenin durumuna mı üzülelim aylarca çalışmanın ardından kötü gelen sınav sonuçlarına mı üzülelim yoksa olmayan geleceğimize mi üzülelim bugün hangisine üzülelim?? Allah sonumuzu hayır etsin...