Bazen yanlış zamanda, yanlış mekanda ve yanlış insanda tutuklu kalır insan. Neden diye sormadan edemez kendine. Suçlayacak bir şey arar sürekli. Kendisi hariç her şey suçludur belki de. Ne yapmalı ki bundan sonrasında. Nasıl davranmalı, nereye gitmeli, ne konuşmalı… bilemez, hiçbir yere gidemez, en kötüsü de hiçbir şey konuşamaz. Bir yerde anlatmaya çalışır belki ama faydasız olacaktır. Kimse anlayamaz dediklerini ve hiçbir zamanda anlamayacaklardır da. Sonra ne mi olur, kendi içine fırlatılır adeta. Kendi yalnızlığının en derinlerine gömülür.