"Neredesin ey Leyla, bekliyorum ben yağmur altında.
Mecnun olup geziniyorum sokaklarda, neredesin ey Leyla?
Kaybetmişsen eğer, ağlamalarımdan bulursun beni.
Bilmiyorum ben neredeyim sen nerede?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
iki yürek bir canken
Ayrı düşmek olur mu
Biliyorum suçluyum
Kentin kirli suyuyum
Sevmesini bilmiyorsam
Geçmişin sonucuyum
Aç kapıyı gireyim
Sana ömrüm vereyim
Kuruyan dudaklarına
Nefesimi süreyim...🌒