Kar kaplamış solmuş, güller gören de
Sarılıp dallarına öpesim gelir
San ki gökten kar yerine kan yağıyor
Kar altında üşümüş bir çocuk ağlıyor
Yaşlı gözler ile bana bakıyor
Akan gözyaşını içesim gelir.🥀❄
Vakit tamam seni terk ediyorum
Bu incecik bir veda havasıdır
Parmak uçlarına değen sıcaklığı
İncinen bir hayatın yarasıdır
Kalacak tüm izlerin hayatımda
Gözümden bir damla yaş aktığında
Bir yer bulabilsem seni hatırlatmayan
Kan tarlası gelincik şafağında
Seninle bir bütün olabilirdik
Hoşçakal gözümün nuru hoşçakal
Hoşçakal canımın içi hoşçakal...🌒