İnsanın kendine , yaşantısına isyan etme gibi bir hakkı var mıdır? Bence hayır. İnsan neyi seçerse iyi veya kötü onun bedelini öder. Kendinin kendine sınavına hayat diyoruz. Ne zamanki sen seni kazandın ve herkeste sen olduğunu anladın hayat o gün başlıyor. Yani ne vakit ki hiçsin , her şeysin. İnsanlara gösterdigin , onların sana verdiği tepkiler aldanışlar yalanlar gitmeler bunların hepsini onlar değil sen yaptın. Onlar sadece fiğürandı. Sen seni kazanmak için hayat sana belirli oyuncular seçti. Şimdi o oyuncuları ödüllendir. Ve vizyona gir.