Halime Atik

Halime Atik
@halimeatikkk
Bu sene bizim senemiz demek istiyorum. Bu sene de yüzümüzü güldürmezse Ali Koç'a büyü yapacağım (!)
Gönderi kullanım dışı
Reklam
Hele şu günde bir tane Mehmetçik Gazze'ye sloganı görürsem yerden yere vururum. Bu ulusun tek davası vatandır. O da kendi sınırları içerisinde. Zamanında çok bedel ödemiş olan bu milleti çeşitli algılarla bir uçuruma sürükleyemez kimse. Bizim derdimiz birinin tarafında olmak değil savaşa karşı olmak. Dökülen kana , can veren masumlara inat haykırmak. Hangi milletten veya hangi dinden olursa olsun ölen bir çocuksa bunun yanında olmaktır dava. İnsanlık meselesi budur . Bu devletin de bir mazisi bir şerefi var. Lütfen hele şu günde tuhaf algılarınızı bir kenara bırakın. Siyahı beyazı Alevisi Sünnisi Çerkezi Rumu her bir karışı tek bir bayrağın altında haykırsın.. bunu hak ettik çünkü. Fazlasıyla hem de.
Ortada büyük bir pasta var. Kurulu düzenin bir pastası. Yüz yıllardan ileri gelen bir eser. Ve yüzyıllardır bu pastayı yemenin savaşı var. Ama kimin eline geçse ağzına almak nasip olmuyor. Lokma ne melekte ne şeytana nasip oluyor. Hakikât bir pasta ise ona ulaşana kadar ki çaba bizleri iyi veya kötü yapar. Bu yolda şeytan veya melek kimliklerine bürünür ruhumuz. Aslolan pastadan öte varış yoludur.

Halime Atik

@halimeatikkk
·
Sürekli siyonist diye adlandırıp durduğunuz gücün diğer anlamı hakikâtin şeytanın ve şeytanın yaverlerinin elinde olmasıdır. Evinizin anahtarının küçük ve haylaz bir çocuğun elinde olduğunu düşünün sonra onu bir uçurumdan atmaya hazır olduğunu işte savaşlar budur, bombalar budur. Ortada şeytan ile meleğin hakikât mücadelesi vardır. Anahtar kimin elinde ise ona göre şekillenir bu dünya...
Bir insan ister Atatürk'ü sevsin ister sevmesin. Zekasını hafife alamaz. Bu normal bir zeka değil. Basit ve hurafe gibi gelecek ama zamanın din önderleri de bu zekanın farkinda idi. Birleşmek isteyen ve bu zihniyetle ideolojilerini yaygınlaştırmak isteyenler de oldu. İster Atatürkçü olun ister olmayın yüz yıl öncesinden günümüze gelen tüm kronolojiyı sıra ile bilmek her yiğidin harcı değildir. Amacım putlaştırmak değil. Ama Celal Hocanında dediği gibi din ile politika ne zaman yan yana gelirse insanlığın o zaman ağzına sıçar.

Asosyalist

@tankut1907
·
Sizin derdiniz şeriat falan değil, Atatürk ve Cumhuriyet düşmanlığı.
Rahm Rahman'dan gelir .Yani Allah'ın yüce merhameti olan er Rahman sıfatı rahim ile vuku bulur. Kadının varlığının doğurganlığının ve içindeki ruh ile sonsuz sevgi aktarımının ilahi bir yerden geldiği bu gerçek sevginin Allah'ın yüce merhameti ile süslediği bir organdır rahim. Her hücremizde annemizden bir parça taşıyoruz. Ve annemizin köklerinden. Bu yüzden aslen soy kadından gelir. Çünkü mesele cismen soy adı taşımak ve varlığını sürdürmekten öte yaratıcı gücünün aktarımının olduğu kaynaktır. Kadın varlığın ile rahmin ile ve senden gelen dişil atalar ile barış halinde değil isen , yaratıcı yanın hep mağlubiyete uğrar. Bereket hanen annededir. Sen de rahmi taşıyan bir dişil isen ki sen yaratıcının yaratım gücüne sahip olma yeteneği verdiği bir bireyden gücünü kullanmak zorundasın.. Çünkü gücünü fark etmeyenler korku ve zilletle cezalandırılırlar..
Reklam