Hele şu günde bir tane Mehmetçik Gazze'ye sloganı görürsem yerden yere vururum. Bu ulusun tek davası vatandır. O da kendi sınırları içerisinde. Zamanında çok bedel ödemiş olan bu milleti çeşitli algılarla bir uçuruma sürükleyemez kimse. Bizim derdimiz birinin tarafında olmak değil savaşa karşı olmak. Dökülen kana , can veren masumlara inat haykırmak. Hangi milletten veya hangi dinden olursa olsun ölen bir çocuksa bunun yanında olmaktır dava. İnsanlık meselesi budur . Bu devletin de bir mazisi bir şerefi var. Lütfen hele şu günde tuhaf algılarınızı bir kenara bırakın. Siyahı beyazı Alevisi Sünnisi Çerkezi Rumu her bir karışı tek bir bayrağın altında haykırsın.. bunu hak ettik çünkü. Fazlasıyla hem de.