"Bu hayatta her şey olabilirsin.
Yeri gelir onca acının arasında kaybolup gider,
yeri gelir tahmin dahi edemeyeceğin mevkiye yükselebilirsin.
Ama bu hayatta tek bir şey olamazsın. O da umutsuz...
Çünkü umut, kalbin kapısıdır unutma."
"Ölüm bir eve girince, sağ kalanları da biraz öldürüyor." diyor Peyami Safa...
Hayattayken kıymet bilmek gerek; doyasıya sarılmak, öpmek, koklamak ve başını dizine koyup içinde ne var ne yok anlatabilmek gerek. mahfuzsairst
290216