Satürnnhalkası

Satürnnhalkası
@hamiiii
Okur/yazmaz Sadece karalar. Mustafa Kemal Atatürk
Ateş düştüğü yeri yakar.
Reklam
Yas,sadece sevdiklerimizi kaybetmekle olmaz.Bir yaşama biçimini kaybetmek de yastır. Bir şehri bildiğimiz halde kaybetmek,rutinlerimizi kaybetmek de yastır.Hatta itikatlarımızı, dünyayla ilgili inançlarımızı kaybetmek de yastır. Kemal Sayar
Hisleriniz nasıl bu kadar basit olabiliyor anlamıyorum.. Ben her duyguyu kalbim acıyıncaya kadar hissediyorum..
Uzunca bir süre iletişime kapalıyım.
Ruhum o kadar yorgun ki bedenimin yorgunluğunu hissedemiyorum.
Reklam